دانلود نرم افزاری برای حذف آرم و لوگو از روی فیلم ها-فناوری اطلاعات
فناوري اطلاعات و ارتباطات
دانلود نرم افزاری برای حذف آرم و لوگو از روی فیلم ها-فناوری اطلاعات
نوشته شده توسط برتررایانه در ساعت 14:53

حذف ارم و لوگو از فيلمها Remove Logo Now! 1.2

 

در دنياي ديجيتال وقتي بخواهيد روي فيلم، عكس يا هر فايل قابل مشاهده ديگر علامت، نشانه يا متني را اضافه كنيد با كمي تلاش و استفاده از نرم‌افزارهاي مخصوص به آن كار مي‌توانيد به مقصودتان برسيد، اما وقتي بخواهيد برعكس اين عمليات را انجام دهيد با مشكلات زيادي مواجه خواهيد شد.

 

حذف لوگو از ويدئو‌ها

نرم‌افزار Remove Logo Now به شما اين امكان را مي‌دهد تا به حذف موارد دلخواه از روي فايل‌هاي ويدئويي بپردازيد. به‌ كمك اين نرم‌افزار مي‌توانيد به‌صورت خودكار لوگوي فايل‌هاي ويدئويي را حذف كنيد و حتي در كمتر از چند دقيقه تمام متون زيرنويس شده در فريم‌هاي مختلف يك فيلم را نيز به‌صورت كامل از روي آنها پاك كنيد!

حذف لوگوهاي ثابت: يكي از امكانات اين نرم‌افزار تشخيص و حذف لوگوهايي است كه به‌طور ثابت در همه فريم‌هاي تصوير قرار گرفته‌ است. حذف اين لوگوها از جمله ساده‌ترين كارهايي است كه اين نرم‌افزار با نتايجي استثنايي آن را به انجام مي‌دهد و پس از پايان عمليات حذف نيز هيچ ردپايي از لوگوي مربوطه را روي تصوير شما برجاي نخواهد گذاشت.

تاريخ و زمان فيلمبرداري: يكي از موارد آزاردهنده روي فيلم‌هاي قديمي، وجود دايره قرمز رنگ ضبط فيلم يا تاريخ و زمان ضبط روي فيلم است. اين روزها وجود اين علائم روي فيلم‌ها آزاردهنده به‌حساب مي‌آيد و بهترين روش براي حذف آنها كمك گرفتن از نرم‌افزار Remove Logo Now است. براي حذف اين موارد نيز تنها كاري كه ‌بايد انجام دهيد فراخواني فيلم موردنظر و انتخاب محدوده نمايش تاريخ و زمان يا دايره قرمز رنگ ضبط فيلم است. پس از انجام اين كار، نرم‌افزار به‌صورت خودكار عمليات حذف موارد موجود و بازسازي بخش زيرين موارد حذف شده را آغاز مي‌كند.

حذف همزمان: گاهي اوقات ممكن است مجموعه فايل‌هاي ويدئويي مربوط به يك سريال تلويزيوني را در اختيار داشته باشيد و بخواهيد لوگوي ثابتي را از روي تمام آنها حذف كنيد. در اين شرايط نيز مي‌توانيد بسادگي تمام فايل‌هاي موردنظر را در برنامه، فراخواني كرده و با يك‌بار انتخاب لوگوي مورد نظر، نسبت به حذف آن از روي همه فايل‌ها اقدام كنيد.

ورودي‌هاي متفاوت با خروجي دلخواه: يكي ديگر از امكانات اين نرم‌افزار نياز نبودن به تبديل فايل‌هاي ورودي به يك فرمت ويدئويي خاص است. نرم‌افزار فوق از فرمت‌هاي استانداردي همچون AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV بخوبي پشتيباني مي‌كند و اين امكان را به شما مي‌دهد تا فايل نهايي را نيز در فرمت و مشخصات دلخواه خودتان روي هارد‌ديسك رايانه ذخيره كنيد.

 

حذف ارم و لوگو از فيلمها Remove Logo Now! 1.2

نام و ورژن برنامه:Remove Logo Now! 1.2
تاریخ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۱
حجم برنامه:۸ مگابايت
نوع لیسنس:همراه با سريال
سازگاري با:ويندوز سون ويستا و XP



 


دانلود Remove Logo Now! 1.2 با لینک مستقیم از سرور سايت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: ذانلود نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزاری برای حذف آرم و لوگو از روی فیلم ها-فناوری اطلاعات,